Szakmai támogatás
A professzionális szolgáltatások a CLICO partnerei (pl. a rendszerintegrátorok) számára nyújtott támogatás formájában érhetők el a projekt teljes élettartama alatt vagy a projekt adott szakaszában. A CLICO szakemberei segítséget nyújtanak a partnerek személyzetének a projekt teljes élettartama alatt: a követelmények meghatározása, a tervezés, a megvalósítás, a beállítás, a tesztelés és testreszabás, a személyzet képzése és a záró audit szakaszában.
A CLICO szakemberei által nyújtott professzionális szolgáltatások fő előnyei a partnerek számára:
- Technikai problémák esetén garantált támogatás a CLICO szakembereitől, azaz partnereink rövid idő alatt hathatós segítséget kapnak a hozzáértő személyektől adott problémák megoldásához. Ezzel javítható a partnerek által kivitelezett projektek biztonsága.
- A CLICO-val kapcsolatban álló partnerek jól képzett szakemberek (képesített szakértők) azonnali támogatásában részesülnek. Ez jelentősen javítja a szolgáltatások minőségét és az ügyfelek elégedettségét.
- Saját szakembergárdával nem rendelkező partnereink a projekt minden szakaszában (így pl. az üzleti igények elemzése során is) számíthatnak a CLICO-ra. Ez csökkenti a költségeket, és lehetővé teszi partnereinknek, hogy erősítsék versenyképességüket, új szolgáltatásokkal bővítsék a kínálatukat, és növeljék a bevételüket.
A professzionális szolgáltatások a CLICO forgalmazói kínálatában szereplő összes informatikai biztonsági, hálózati és menedzsment-megoldásnál elérhetők. Példa olyan projektekre, melyek során igénybe lehet venni a CLICO szakembereinek szolgáltatásait:
- Olyan biztonsági műveleti központ (SOC) felállítása, amely a cég segítségére van mind a GDPR-ben szereplő adatvédelmi követelményeknek, mind a nemzeti kiberbiztonsági jogszabályokban az informatikai rendszerekre, valamint az ipari termelésirányítási rendszerek üzemeltetési technológiai (OT) és felügyeleti, vezérlő- és adatgyűjtő (SCADA) rendszereire vonatkozóan előírt követelményeknek való megfelelés elérésében.
- Az UEBA (felhasználók és entitások viselkedésének elemzése), a SIEM (biztonsági információ- és eseménymenedzsment), valamint a SOAR (biztonsági összehangolás, automatizálás és reagálás) olyan incidenseket észlelő és menedzselő eszközeinek implementálása, amely segíti a számítógépes biztonsági incidensekkel foglalkozó hálózatbiztonsági vészhelyzeteket elhárító csoportok (CERT) és hálózatbiztonsági incidenskezelő csoportok (CSIRT) munkáját.
- A LAN-, WAN- és WLAN-hálózatoknak a teljesítmény növelésére, a megbízhatóság fokozására és a kezelhetőség könnyítésére irányuló korszerűsítése és átalakítása.
- Kriptográfiián és nyilvános kulcsú infrastruktúrán (PKI) alapuló biztonsági rendszerek és integrált hardveres biztonsági modulok (HSM) eszközeinek tervezése és megvalósítása.
További információk a CLICO professzionális szolgáltatásairól:
Clico Hungary
+36 1 612 1309
info@clico.hu