SailPoint Technologies

A SailPoint Technologies vállalatot 2005-ben alapították az Amerikai Egyesült Államokban. Hosszú évek óta nemzetközi piacvezető az identitás- és hozzáférés-kezelési (IAM) termékek piacán. A SailPoint termékeivel koherens és a szervezet egészére kiterjedő házirend alakítható ki az adatokban, az alkalmazásokban és az infrastruktúrában testet öltő erőforrások hozzáférésének menedzselésére.

Az ezt lehetővé tévő megoldás összetevői:

  • Hozzáférések hitelesítése
  •  Különféle forgatókönyvek összeállítása a hozzáférés-igénylések menedzseléséhez
  • Gépi tanulás és mesterséges intelligencia
  • Automatizált hozzáférés-létesítés
  • Fájlokhoz való hozzáférés kezelése
  • Jelszókezelés
  • A feladatkörök szétválasztása

Bővebb információ:

https://www.sailpoint.com/

Leírás

IDM

Identity IQ - a komplex szerkezettel rendelkező nagy szervezeteknek szánt megoldás a következőket teszi lehetővé: az erőforrásokhoz való hozzáférés részletes szabályokon alapuló menedzselése; az AWS-felhőbeli erőforrásokhoz való hozzáférés szabályozása; integrálás a vezető PAM-megoldásokkal, pl. a Cyberark PAS megoldásával; komplex forgatókönyvek és konfigurációk létrehozása. A megoldás helyileg és a felhőben telepítve is elérhető.

Identity Now - a modern cégeknek szánt megoldás összetevői: beépített eszköz az identitás-kezelés bevált eljárásainak megvalósításához; felhasználóbarát irányítópult üzleti tevékenységének elemzéséhez; a hozzáférés-igénylések menedzselési forgatókönyveinek automatizálását lehetővé tévő portál; integrálás a vezető PAM-megoldásokkal, pl. a Cyberark PAS megoldásával.

Predictive Identity - a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás használatával a SailPoint a hozzáférés-kezelési megoldások új generációját vezeti be. A megoldás felhős és vegyes környezetekben egyaránt elboldogul még a legkomplexebb alkalmazásokkal és a legösszetett adatokkal is. Megtanulja, hogy hogyan működik a szervezet, és ajánlásokat készít a jogosultságok megadására vonatkozó legfontosabb döntésekhez. Szerepkörökön alapuló, a szervezet egészére vonatkozó, koherens hozzáférési szabályok alkothatók vele, és feltárja a hozzáférés szabályozásával kapcsolatos ütközéseket az üzleti folyamatokban. A számos más termékkel történő integrálás lehetőségének eredményeként a hozzáférés-kezelési folyamatok automatizálhatók, így gyorsabban és hibáktól mentesen valósíthatók meg.

Hasznos anyagok