Forcepoint DLP

lehetővé teszi a szervezetek számára adataik és szellemi tulajdonuk védelmét, valamint a megfelelést a vonatkozó szabályozásoknak, pl. a GDPR-rendeletnek. A megoldás az átmenő forgalomban, a használatban lévő és a nyugalomban lévő adatok azonosításával, folyamatos figyelésével és a házirendek betartásának kikényszerítésével gondoskodik a védelemről, mind a hálózat, mind a felhasználók munkaállomásainak szintjén. Így az adatok mindig és mindenhol védve lesznek, még a szervezet hálózatán kívül is. A rendszer a széles körben használt adattípusok (személyi azonosító, adóazonosító szám, cégjegyzékszám, illetve bankszámlaszám és hitelkártyaszám) beépített osztályozói alapján pontosan behatárolja a védett adatokat, és digitális ujjlenyomat-nyilvántartások alapján és gépi tanulási mechanizmusokkal képes egyéni adatokat is megtanulni. Az adatszivárgás-megelőző DLP-rendszer a tartalom mellett az adatok kontextusát is figyelembe veszi. A szervezetek ezekkel a szolgáltatásokkal meg tudják védeni az adatokat, biztonságossá tudják tenni a fontos céges folyamatokat, és csökkenteni tudják a rendszer által generált téves riasztások számát. Az üzemeltetők munkáját segíti az incidensek kockázatát rangsoroló (Incident Risk Ranking) mechanizmus, amelynek köszönhetően elhárításkor előre tudják venni a legsúlyosabb incidenseket. A rendszernek egyéb hasznos adatvédelmi funkciói is vannak, ilyen pl. a továbbított grafikus fájlokban szereplő szövegek elemzése (optikai karakterfelismerés az átmenő forgalomban), valamint az időben elnyújtott incidensek – pl. adatbázisrekordok egyesével történő szivárgásának/kiszivárogtatásának – felismerése (a „csepegtetéses” adatszivárgások megelőzése).
Settings
forcepoint-dlp